NOVO - SPLETNA TRGOVINA

Čeprav jih ne vidimo in čutimo,

življenskega pomena!

 plini 

so

Revolucija mobilnosti z vodikom

”Prihodnost” mobilnosti z vodikom se približuje. Evropska direktiva 2014/94/EU predvideva/zahteva, da vsaka država članica pošlje v Bruselj industrijski načrt za razvoj infrastrukture za alternativna goriva: vodik, kot je eden izmed sledečih, ni obvezen.

V Italiji je bil predstavljen InIMI (Iniziativa Italiana Mobilità) na vodik, z namenom razvoja infrastrukture za dobavo vodika v prometu, z vključitvijo v nacionalni strateški okvir. Gre za pobudo, kateri se je skupina SAPIO navdušeno pridružila in je odprta za vse, ki se ukvarjajo z različnimi oblikami vodikove mobilnosti, ki bodo obravnavali regulativne, tehnične in finančne vidike tega sektorja, da bi omogočili razvoj ustrezne mreže oskrbe do leta 2025.

Sapio je že ustvaril prvi prototip vozila na vodk v sodelovanju z Eni in Fiat, ki že vozijo po cestah z mešanico metana in 20% vodika. In čeprav projekt okolju prijaznega avtomobila še dokončno dosežen, vodik že prevzema levji delež v nešteto eksperimentih, od katerih so nekateri zdaj že konsolidirani. Uporablja se na primer za pretvarjanje toplote sonca v električno energijo s pomočjo fotonapetostnih sistemov. Sapio je bila tudi med prvimi članicami industrijskega združenja (Industrial Grouping), tj. evropski projekt, ki namerava zalagati z vodikom 5% avtomobilov, do leta 2020.

Italija bi lahko do leta 2025 revolucionirala način potovanja s 27.000 vozili na vodikove celice (gorivne celice), do leta 2015 pa je mogoče pričakovati kar 8,5 milijona takih vozil, skupaj z 23.000 avtobusi in 5.000 oskrbovalnih postaj, je napovedal g. Alberto Dossi, predsednik Odbora za strateško mobilnost z vodikom v Italiji in predsednik skupine Sapio, na konference ANCI ”Smart & Slow: Vizije mobilnosti v prihodnosti”. Namreč, mobilnost z vodikom električnih vozil na gorivne celice, bo del italijanskega strateškega okvira za mobilnost v prihodnosti, skupaj z GNL, stisnjenega metana in električne mobilnosti.

Italijanski načrt o mobilnosti z vodikom si za začetek postavlja leto 2025 kot prelomnico za dosego prvih ciljev, kot določeno z direktivo DAFI, vendar že načrtuje nove dosežke do leta 2050. Osredotoča se na cestni promet in ocenjuje potrebna sredstva za financiranje še drugih aplikacij v industrijskih vozilih ter železniškem in pomorskem prometu. Prav tako načrtuje revolucionarne preobrate v proizvodnji vodika iz parnega reformiranja zemeljskega plina (steam reforming) naravnega plina) in biometana ter elektrolize obnovljive vode.

Za zmanjšnje finančnih tveganj in uvedbo tehnologije, za začetek predvideva pristop z uvedbo voznih parkov in avtomobilov ter avtobusov, ki lahko zagotovijo ustrezen faktor obremenitve za vsako bencinsko črpalko. Kar zadeva obstoja vozil na vodik, so ta že realnost zahvaljujoč naložbam v tehnologijo naprednih proizvajalcev avtomobilov.

Etični kodeks |  Politika varnosti kakovosti in okljska politika |  Pravilnik o zasebnosti | Politika piškotkov

Vse pravice pridržane © 2016 Sapio. Izdelava spletnih strani: Carpediem d.o.o.