Postopek naročila oz. koraki do sklenitve pogodbe

Ko najdete primeren izdelek, ga s pritiskom na gumb »Dodaj v košarico« dodate v svojo košarico in nadaljujete z nakupom ali pa zaključite z nakupom tako da pritisnete na gumb »Nadaljujte na blagajno«. S tem vas program preusmeri na:

1. korak »Povzetek« košarice, kjer je podroben opis:

  • vsebino košarice (slika izdelka, naziv izdelek, količino izdelka)
  • cena celotnega nakupa skupaj s pošiljanjem,
  • naslov za dostavo ter naslov za izpis na potrdilu nakupa.

Dodatno lahko:

  • vnovčite vrednostni bon, tako da kodo vrednostnega bona vpišete v prazno okonce »Koda:« in pritisne na gumb »Dodaj« na kar vam avtomatsko odšteje vrednost vrednostnega bona od zneska vašega nakupa, ki pa mora biti višja ali enaka znesku vrednostnega bona.
  • preverite svoje podatke o naročilu in svoje osebne podatke. V kolikor so podatki o naročilu napačni jih lahko popravite, tako da izbrišete določen izdelek, popravite količino ali zamenjate za drugo izdelek. V kolikor ugotovite, da ste vnesli napačen naslov za dostavo oziroma naslov za potrdilo nakupa lahko le tega vselej popravite v svojem profilu v razdelku »Moji naslovi« ali pa le tega spremenite v 3. koraku »Naslovi«.

2. Korak »Prijava«:

V kolikor še niste prijavljeni se lahko prijavite v tem koraku, prav tako pa se v tem koraku lahko registrirate oziroma ustvarite nov račun.

3. korak »Naslov«:

  • med svojimi shranjenimi naslovi izberete željeni naslov dostave,
  • če željenega naslova še niste vnesli, lahko le tega vnesete, tako da pritisnete na gumb »Dodaj nov naslov« ali pa že obstoječega posodobite,
  • v zvezi z naročilom lahko napišetete komentar oziroma opombo,
  • naslov za dostavo se lahko razlikuje od naslova za izpis na potrdilu nakupa, vendar le v primeru, da izberete plačilo po predračunu.

4. korak »Pošiljanje«:

  • sprejeti morate pogoje poslovanja, saj v nasprotnem primeru ne morete zaključiti nakupa,
  • navedena je dostavna služba, ki jo za nas opravlja Pošta Slovenije, informacije o dostavi ter cena dostave,

5. Korak »Plačilo«

  • izberite enega izmed treh načinov plačila vašega naročila (1. Plačilo po predračunu, 2. plačilo s PayPal in 3. Plačilo po povzetju),
  • viden je tudi skupni znesek vašega naročila

Ko izberete način plačila vam še enkrat napiše znesek celotnega naročila ter katero obliko plačila ste izbrali. V kolikor ste izbrali pravilno lahko naročilo zaključite z gumbom »Potrjujem naročilo« in s tem je naročilo zaključeno ali pa le tega spremenite na gumb »Druge možnosti plačila«.

V vsakem od zgoraj naštetih korakov se lahko vrnete na predhodni oziroma prejšni korak z gumbom »Nazaj« in s tem popravljate vnesene nepravilnosti.

Na vaš e-mail naslov prejmete dve sporočili, 1. Sporočilo vam sporoča, da je vaše naročilo v obdelavi in 2. Sporočilo je povzetek vašega naročila (katere izdelke ste izbrali, katero plačilno sredstvo ste izbrali, cena celotnega naročila in naslov za dostavo)

S tem je pogodba med podjetjem SAPIO PLINI d.o.o. (ponudnik) in stranko (kupcem) sklenjena.
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca, tako da prejmete elektronsko sporočilo, da je bilo naročilo poslano. Vse dokler paket še ni poslan imate možnost, da naročilo popravite ali prekličete, tako da ponudnika pokličete na 041 734 399 ali pišete na info@sapio.si, v tekočem dnevu vsa oddana naročila do 15:00 ure, pošljemo naprej še isti dan, naročila oddana po 15:00 uri bodo poslana naslednji dan. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko lahko zavrnete dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je blago že pripravljeno na prevzem), pa lahko prav tako svojo željo po preklicu naročila sporočite preko zgoraj omenjene telefonske številke ali e-maila.


Zakaj izbrati Sapio pline?

Podjetje Sapio Plini d.o.o. ponuja vrhunske tehnološke rešitve za industrijske namene varjenja inox nerjavnega jekla, jekla, kompozitnih materialov, aluminija in drugih kovin. Več...

Kontaktirajte nas

Če želite izvedeti več, kliknite na povezavo in nam pišite.