Prodajni pogoji

trgovina.sapio.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje SAPIO PLINI D.O.O., Bukovžlak 107, 3000 Celje, ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob registraciji v sistem spletne prodajalne TRGOVINA SAPIO, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik. Uporabnik je tudi obiskovalec (pravna ali fizična oseba), ki se ne registrira in opravi nakup.

DOSTOP DO INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo ravnal v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in uporabniku vedno nudil naslednje informacije: podatke o podjetju in sedežu, veljaven elektronski naslov, na katerem je dostopen, matično številko, davčno številko, podatke o dovoljenjih, ki se ne nanašajo posebaj in izključno na storitev informacijske družbe ali jih je treba pridobiti v skladu z drugimi predpisi in pri pristojnih organih ter podatke o cenah izdelkov ter ali je v ceno vključen davek, stroški dobave in druge morebitne dajatve.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) se ponudnik zavezuje, da bo uporabniku vedno nudil dostop do naslednjih informacij: bistvene lastnosti blaga ali storitve, vključno z najkrajšim rokom trajanja pogodbe, če je predmet pogodbe trajna ali ponavljajoča se izpolnitev; ceno blaga ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami; morebitne stroške dostave; podrobnejša ureditev plačila ter načina in roki dobave ali izpolnitve; rok veljavnosti ponudbe opis pravice do odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot; če potrošnik nima pravice do odstopa, ga je potrebno o tem izrecno obvestiti.

NAČINI PLAČILA

  1. Z gotovino ob prevzemu (po povzetju):V kolikor se odločite, da Vam naročeno blago dostavimo na dom ali katerikoli drug naslov v Sloveniji in se odločite za plačilo ob prevzemu, je možno le plačilo z gotovino. Zato morate biti ne glede na vrednost naročila ob prevzemu osebno prisotni.
  2. Z nakazilom na račun: Ponudbo/predračun vam pošljemo preko elektronske pošte na naslov, ki ste ga ob vašem naročilu navedli, lahko pa vam ga posredujemo tudi preko telefaksa, pri čemer je ob naročilu potrebno navesti številko le-tega. Po prejetju vašega plačila na naš TRR sledi dobava v dogovorjenem roku. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).
  3. Imetniki PayPal računa, lahko plačate naročeno blago s sredstvi, ki jih imate na vašem računu.

CENE

Objavljene cene v spletni trgovini TRGOVINA SAPIO in izdane ponudbe veljajo na dan naročila! V primeru napak si pridržujemo pravico do sprememb. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene veljajo za artikle na zalogi trgovine. Akcijske cene veljajo do datuma izteka akcije, ki je določen pod ceno akcijskega artikla, oziroma do razprodaje zaloge le tega. Kljub prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Cene so maloprodajne, vsebujejo DDV in so označene v EUR.

NAROČANJE

Ponudnik bo sprejeta naročila obravnaval kot nepreklicna. V primeru napake ali iz drugih razlogov, lahko kupec brez dodatnih stroškov odstopi od naročila v času od izdaje naročila do prejema obvestila, da je naročilo v obdelavi. Naročilo lahko prekliče s sporočilom na elektronski naslov info@sapio.si ali pokličete na tel. 041 734 399. V primeru, da ponudnik ugotovi, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti lahko naročilo zavrne v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi.

SKLEPANJE IN ARHIVIRANJE POGODBE (NAROČILA)

Pogodbo je možno sklepati v slovenskem jeziku. Pogodba bo shranjena na sedežu podjetja v pisni obliki. Na željo kupca je omogočen dostop do pogodbe na sedežu ponudnika v delovnem času.

POSTOPEK NAKUPA

Podrobno je opisan v meniju POTEK NAROČILA

Prejeto naročilo

Po oddaji naročila, kupec prejme naročilo po elektronski pošti, kar pomeni, da je naročilo uspešno oddal v procesiranje.

Naročilo v obdelavi

Ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter uporabniku po elektronski pošti izda obvestilo, da je naročilo v obdelavi oz. ga z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

VRAČILO BLAGA

Če z nakupom niste zadovoljni, ali želite od nakupa iz kakršnegakoli razloga odstopiti, lahko v tridesetih dneh po prevzemu blaga, vrnete blago nepoškodovano in v originalni embalaži na naslov našega podjetja, pri čemer kupec sam nosi stroške vračila blaga. O vračilu nas lahko tudi pisno obvestite v roku štirinajst dni po prejemu blaga. V tem primeru mora kupec vrniti blago v tridesetih dneh po sporočilu. Blago mora biti nepoškodovano in v originalni embalaži vrnjeno na naslov našega podjetja, pri čemer kupec sam nosi stroške vračila blaga.

Kupnino vam bomo v roku štirinajst dni vrnili po pošti ali na vaš račun (le tega morate ob zahtevi za vračilo navesti). Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.

Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani ter v nepoškodovani originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite originalen račun.

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

ZASEBNOSTI

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno za komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva.

Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

REKLAMACIJE IN INFORMACIJE

V primeru reklamacije, oziroma potrebe po dodatnih informacijah smo vam na voljo na naslovu:


SAPIO PLINI d.o.o.
Bukovžlak 107
3000 Celje
Slovenija
Tel: 03 781 00 52
Fax: 03 781 00 53
GSM: 041 734 399
e-mail: info@sapio.si

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

V skladu z zakonskimi normativi TRGOVINA SAPIO ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

TRGOVINA SAPIO kot ponudnik, ki se ukvarja s prodajo preko spleta na območju RS, objavlja na svoji spletni strani povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS). Platofrma je dosegljiva na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Navedba ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Uredbe EU št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Navedba tehnoloških sredstev, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila:

Preko navigacije s kategorijami ali s pomočjo iskalnika pošičite želeni izdelek. Na strani z izdelkom izberite dodatne možnosti, kot so barva, velikost ... in vpišite želeno količino izdelkov za naročilo. Izdelek dodajte v košarico s klikom na gumb 'Dodaj v košarico'. Na podoben način lahko dodate več izdelkov v košarico.

V košarici lahko spremenite količino naročenih izdekov. Da bo sprememba upoštevana, kliknite gumb 'Osveži košarico'. V kolikor izdelka ne želite naročiti, ga izbrišite s klikom na ikono 'Odstrani izdelek'.
Če želite nadaljevati z nakupovanjem (izbrati še kakšen izdelek), kliknete gumb "Nadaljuj z nakupovanjem" ali izberete kategorijo iz navigacije in nakupujete naprej. Vsebina košarice se bo ohranila.
Če želite zaključiti nakup, kliknete na gumb "Oddaj naročilo".

Naročilo lahko oddate registracijo oz. prijavo v spletno trgovino ali pa izberite možnost 'Oddajte naročilo kot gost'. V naslednjem koraku izberite informacije o naslovu plačnika. S klikom na gumb 'Nadaljuj' se premaknite na naslednji korak in izberite informacije o naslovu dostave. Nato izberite način dostave in način plačila. V zadnjem koraku preglejte vaše naročilo in ga oddajte s klikom na gumb 'Oddaj naročilo'. Preko elektronske pošte boste prejeli obvestilo o opravljenem naročilu.

Z brezplačno registracijo v spletno trgovino imate možnost pregleda preteklih naročil, dodajanje več naslovov plačnika ali za dostavo, uporabo seznama želja in pregled vaših mnenj in ocen izdelkov. V kolikor nakupa ne zaključite, se vam vsebina košarice ohrani do naslednje uporabe.


Zakaj izbrati Sapio pline?

Podjetje Sapio Plini d.o.o. ponuja vrhunske tehnološke rešitve za industrijske namene varjenja inox nerjavnega jekla, jekla, kompozitnih materialov, aluminija in drugih kovin. Več...

Kontaktirajte nas

Če želite izvedeti več, kliknite na povezavo in nam pišite.